Търсене в този блог

The Aesthetically Pleasing Book Tag




Здравейте приятели!
Днес ще разгледаме една от най - любимите ми теми - кориците на книгите - в този интересен таг.
Отправям специални благодарности на Юлия за поканата и нека започвам.


1. Най-добрата цветова комбинация на корица:


 Червено, бяло и черно за мен 
е най - добрата комбинация от цветове - семпло и красиво.


2. Най-хубава типография/шрифт на корица:



Обожавам шрифтове и когато правя изображения за блогът  се вълнувам истински много. Тези са едни от най - интересните.


3. Най-хубавата семпла корица:



Семпли са нали? Много харесвам старата корица на Фантастичните животни.... тази която аз имам. Парцалена принцеса я чета в момента.


4. Най-хубавите последни страници:



Сори за пръстите, че се виждат :)

5. Най-хубавата карта:
  


                                                       Произведение на изкуството!


6. Най-хубавите открити твърди корици: 




Всичките са с твърди корици, но съм прочела само една от тях, друга съм почнала, а две планирам да си купя...  

7. Най-хубавата задна корица:




Никога не се бях замисляла за задната корица, но май вече ще го правя... измъчих се но мисля, че открих най - доброто. Полулош и Нивганощ с тези пера, много ми харесва,  не съм я чела, но смятам и това да стане.

8. Най-добрите хедъри на глави:


9. Най-добрите илюстрации:




10. Най-хубавото гръбче:


Без дори да се замислям избирам Изборът, като май този отговор бе единственият който не ме измъчи.


Поздрави от едно "малко" момиче...


2 коментара:

  1. Много се радвам, че направи тага. За картата на Гриша съм изцяло "ДА", тъй като тя е и моя любима. Много съм любопитна за мнението ти за "Парцалена принцеса" и чакам са нетърпение ревюто ти. Днес точно гледах "Нивганощ", за да видя дали да я добавям към списъка ми и много се радвам, че са запазили точно тази корица. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, както за коментара, така и за показана за тага! За Парцалена принцеса - не е зле, но не ме кара да я чета редовно и да попивам всяка дума, чета но пред ден/три/седмица по малко... не ми задържа вниманието. Но историята ми е интересна на къде ще се развие, не че е трудно да се сети човек :) Нивганощ ми напомня на Стъкленият трон ( в началото) и разчитам че ще в поне на половина толкова интересно.

      Изтриване

Предоставено от Blogger.