Търсене в този блог

Reader Problems TAG









Здравейте, приятели! 
Днес ще прочетете вариант на един доста интересен таг, който ме грабна още щом прочетох заглавието му. 



1. Имаш 20 000 книги в списъка ти за четене. Как избираш коя да прочетеш:
- В повечето случай започвам няколко докато не стигна до заветната, но може да си харесам и корица, тема или просто да затворя очи и онче бонче....

2. Прочел си половината книга, но тя не те завладява. Дочиташ я или я оставяш:
- Старая се наистина да приключа всяка книга, която започна. Изключения от правилото има разбира се. Също така, книгите, които наистина ме отказват от себе си им давам оценка 1 (ако сте се чудели защо оценявам с 6 и защо никога не давам 1, то е за книгите, които не дочитам)

3. Идва краят на годината и ти си твърде близо и същевременно много далеч от предизвикателството ти в Goodreads. Опитваш ли се да го изпълниш и ако да, как:
- Винаги съм се стремяла да прочета, възможно най - много книги и ако ми остава една - две разбира се ще се помъча да ги прочета, но ако са двадесет примерно, няма да се насилвам излишно. 

4. Кориците на любимата ти поредица не си пасват. Как се справяш:
- Сигурно ще го отбележа гласно, но надали ще изпадна в депресия.

5. Всичките ти приятели харесват дадена книга, освен теб. Как се справяш със ситуацията:
- Те трябва да се справят със ситуацията, а не аз. Най - вероятно само за да ги дразня, ще си повтарям моето, но като цяло няма да си измисля ново мнение само за да угодя на някого.

6. Четеш книга на обществено място и си на път да се разплачеш. Какво правиш:
- Няма да плача, затварям книгата, гася таблета или там каквото използвам за четене и се правя, че нищо ми няма. Но и самата ситуация е абсурдна, нито аз плача на книги, нито ще мога да се вживея чак толкова на обществено място.

7. Следващата книга от любимата ти поредица току-що е излязла, но ти си забравил какво се е случило в предишните книги. Какво ще направиш: Препрочиташ книгите, търсиш ревюта на тях или направо преминаваш към новоизлязлата книга:
- Как след като ми е любима поредицата ще забравя съдържанието на последната (дотогава) книга? Иначе направо си я купувам.

8. Не искаш да даваш книгите си на никого. Как любезно казваш "не" на хората, когато попитат:
- Няма любезност... Не,  и точка. Е, може и да промърморя нещо като "то, сега аз мисля да я чета пак и за т'ва..." но повечето пъти ако не искам съм директна. Само да кажа, че съм добро дете и си давам книжките на тези който обичкам.

9. Последният месец си започнал и оставил 5 книги. Какво правиш, за да се пребориш с тази ситуация:
- Аз и повече съм започнала и зарязала (честно!) но не правя нищо, просто чакам да ми се дочете отново.

10. Има страшно много нови книги, които искаш да прочетеш, но колко от тях реално си купуваш:
- Средно си купувам по 6 книги (толкова мога да прочета за един месец и да си позволя без да фалирам) но понякога, като сега, когато не ми се чете не си купувам нито една, а когато так започна ще си направя една по - голяма поръчка. А понякога си поръчвам и една - две книги към други неща от сайт предлагащ книги. За книжарниците няма да спомена, рядко ги посещавам, не ми се отразяват добре на бюджета... и психиката. 

11. Купуваш си много книги, които от страшно много време искаш да прочетеш и нямаш търпение да ги започнеш. Колко време стоят в библиотеката ти преди да ги прочетеш:
-  Много, все си казвам тази ще я прочета още сега и сега се превръща в месеци. 

Това беше приятели, дано ви е било интересно. 







Поздрави от едно "малко" момиче...


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.