Търсене в този блог

Прочетено през юни


Здравейте, хора... ето и заглавията на книгите, които прочетох:


1.Самодива (Краси Зуркова). Смесени чувства!! Книгата разказва за българска студентка, учеща в  САЩ. Главната героиня (Теа) се забърква в любовен триъгълник, мистериозни и фантастични събития, и собствено криминално разследване. 
Като цяло книгата ми хареса НО с толкова много изключения.
Като за начало не ми беше лесна за четене, не че стила на авторката не ми хареса просто не го възприемах с лекота. Историята бе интересна но съчетаваше несъвместими елементи, който биха си паснали може би, ако не бяха някак си недовършени. Любовният триъгълник не бе изобщо триъгълник, защото според мен между Тея и Джейк нямаше абсолютно нищо. Освен това не смятам, че той постъпи като страхливец защото не се изправи срещу брат си (човекът, който го е отгледал) за момиче, което не знаеше какво иска. Рис се предполагаше, че е загадъчен и секси но според мен бе просто нахален и невъзпитаност. Всъщност успях да си обясня поведението му чак в края на книгата. А за Теа, тя просто вземаше нелогични решения едно след друго. Харесах най - много главата разказваща за Царево и мистерията и любопитството, която ме накара на изпитвам. Но ако книгата бе концентирана в една насока би била по - завършена, тоест да се наблегне или на любовта, или на мистерията, или на фентъзито. Края не го разбрах. Фолклорните елементи бяха всъщност само един и то гръцки. За сметка на всичките но-та задължително трябва за отбележа, че нашата корица е прекрасна. 
Оценката ми е 4/6.
2. Втората книга, която прочетох се казва Домът на мис Перигрин за чудати деца (Домът на мис Перигрин за чудати деца#1) от Рансъм Ригс. Можете да прочетете  ревюто  ми за нея.
3. Наследницата (Изборът#4) от Кийра Кас. Книгата ни дава шанс да проследим живота на Америка и Малсъм и след щастливият край. В главната роля  е най - голямата дъщеря на вече споменатите, а именно Идлит. Самият сюжет отново е наситен с емоции покрай Изборът но този път на принц и бъдещ спътник на Иди. Лека, но не и безинтересна книгата ни кара да замечтаем да сме част от сюжета. Макар, че в тази книга, главната героиня предимно ме дразнеше с поведението (и мисленето) си. Не, че това развали общото ми впечатление за Иди, напротив.
Оценката ми е 5/6. 
4. Короната (Изборът#5) от Кийра Кас. Именно заради тази книга поднових интереса си към поредицата и не съжалявам ни най - малко. Добре де, малко и то защото е последна. Сюжетът продължава да се върти около Иди, момчетата и най - после нейното възкачване на трона. В тази книга главната героиня израстна и спря да ме дразни, намери любовта и постави ново начало за Илея. 
Оценката ми е 5/6.
5. Кралица на сенките ( Стъкленият трон#4) от Сара Дж. Маас е другата книга, за която написах ревю



Това бяха книгите, нито една 6-ца и с една по - малко от броят книги, който си поставам за цел да прочете. Въпреки това съм доволна, макар и несъвършени, историите с който се запознах ме впечатлиха по един или друг начин.



Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.