Търсене в този блог

First Date Book Tag




Здравейте приятели, днес правя First Date Book Tag, за който отправям специални благодарности на Yulia за поканата.


1.The awkward first date – книга, в която нещо не ви стигна. Книга, която не е лоша, но не заблестя при вас:
- Гондола на времето. Хубава книга, беше ми интересна, но като цяло съм чела и по - хубави.

2.The cheap first date – книга, която се оказа по-лоша, отколкото сте очаквали:
Белжер. От всички книги (колко и да са малко те) прочетени през тази година  съжалявам единствено за тази. Някак си се ядосах на тази книга.

3.Well-prepared first date – книга, която се оказа по-добра от очакваното:
- Легион от Брандър Сандерсън. Преди да прочета тази книга си бях изградила не особено ласкателно мнение за нея и идеята ѝ.  Но останах много приятно изненадана. Книгата е хубава, дори много хубава.


4.Hot but dumb – красива книга, но не толкова добра отвътре:
- Любов по време на глобално затопляне с прекрасните си пеперуди и странен сюжет.

5.Blind date – книга, която започнахте да четете без да знаете нищо за нея:
- Мисля, че няма такава, в повечето пъти точно предварителната ми информираност ме привлича към това да прочета дадена книга.

6.Speed dating – книга, която прочетохте много бързо:
- По бегли спомени Единствената (Изборът #3) бе най - бързо прочетената ми книга - за ден, като аз рядко намирам време, а и желание да чета толкова много наведнъж. 

7.The rebound – книга, която прочетохте скоро след книжен застой и това оказа влияние върху нея:
 - Аз съм си в книжен застой, но въпреки това чета рядко, но все пак го правя. Заглавията, които ми се открояват в този момент са Проклятието на победителя, Червена като кръв и Пророчеството на гарвана.

8.Overly enthusiastic date – книга, в която се усеща пренасилване на сюжета:
- Не знам. Честно казано ми е трудно да схвана въпроса.

9.The perfect first date – книга, която беше перфектна за вас:
- Пророчеството на гарвана. Категоричен отговор!

10.Humiliating first date – книга, която се срамувате да признаете, че харесвате / срамувате се да я четете сред хора, поради каквато и да е причина:
- Няма книга, за която да кажа, че ме е било срам, че съм прочела... по - скоро изпитвам неудобство понякога да споделям, че едни от най - любимите ми книги са за деца и с деца герои, макар те в повечето случай да са по - добри дори.


Поздрави от едно "малко" момиче...



0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.