Търсене в този блог

The Secret Life of a Book Blogger Tag





Здравейте, приятели! Днес съм ви подготвила един от най - 
интересните тагове, който се е завъртал напоследък.




1. От колко време си блогър?
- Година и шест месеца. 

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?
- Когато няма какво да кажа. Все някога и този ден ще дойде. Поне се гордея със себе си, че съм проявила постоянство.

3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?
- Научаваш се както да се изразяваш,  така и да се съобразяваш. Лично за мен, е чувство което ме кара да се чувствам важна, част от нещо и дори полезна. Приятно е когато виждам коментари или харесвания, а най - вече броя четения. Освен това  внася разнообразие в читателските ми предпочитания, които се развиват непрекъснато благодарение на това, че се интересувам от книги, които смятам за интересни теми за постове, но бих пропуснала просто като читател. И най - вече блога и поддържането му е стимул за четене, тогава когато книгите не са достатъчни. 

4. Кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?
- За мен има само две отрицателни черти. Едната е че винаги имам чувството че се повтарям. Просто критериите ми са еднакви и това прави нещата еднотипни по някакъв начин. Както и при тагове, винаги в съзнанието ми изникват едни и същи заглавия, а аз се старя да търся заместители, които споменавам по -рядко, но са подходящи за отговор. Решение е както това заместване, така и това, че вече избягвам таговете. А за постовете просто се старая да не се повтарям както като изрази, така и като съдържание. Другият недостатък за мен (този с повече тежест) е повече начин на усещане и може да не ме разберете, но когато прочета една книга и тя наистина ми е харесала, става част от мен и ми е някак трудно и дори неприятно да я анализирам. Робувам, на това че когато изречем нещо на глас, но вече не е толкова лично и започна да се изтърква. Когато ме завладее една история за мен тя става лична и не искам да я споделям. За жалост рядко чета книги, който да ме разчустват толкова. А решение - няма, просто се примирявам. Проблема си е мой :)

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които ти харесват?
- Доста, понякога дори повече от писането на поста. Причина е това, че аз разбирам какво искам едва когато го видя, което само по себе си е проблем. Освен това винаги гледам да "поправя" поне мъничко снимката/картинката за да не е напълно крадена. Но най - често се старая да си ги правя сама, като това което съм използвала за този таг.

6. Кой е твоят book crush?
-  Първо се сетих за  Ейдриан, но общо взето всеки герой готов на много (ако не всичко) за своето момиче... а те всички са.

7. Кой автор би желал да бъде в блога ти (като интервю, например)?
- Всеки и никой едновременно. Защо? Не съм маниачна на тема автори все едно говорим на холивудски звезди (които също толкова харесвам) но ако ме питате за персонажи, друго си е. За да имам отговор все пак Нийл Геймън или Риърдън.
Иначе ако разгледам въпроса от друга гледна точка, искам в блога ми да присъстват разнообразни имена на автори и повечно български.

8. Какво носиш, докато си пишеш поста?
- Интересно може би, е че никога не пиша постове у нас. По цел ден работя през компютър и като се прибера бягам от компютрите като дявол от тамян. Затова и винаги съм изтупана :) защото пиша на работа къде през почивката, къде през свободното си време. Поне в момента съм с блуза в черно и бяло, дънки, винена топла жилетка в тон с червилото, коса на опашка и черни ботуши. 

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?
- Аз не се приготвям. Щом ми се допише, отварям нова публикация и просто пиша. Търся изображения чак когато "трудната част" мине.

10. Какво мислиш за book blogger-ската общност?
- Харесва ми, че липсва негативизма, който залива интернет. И най - вече че общувам/чета/ опознавам поне малко хора като мен. Какво повече може да иска един човек. Освен това се радвам, че съществува, защо иначе кой щеше да светва хората за хубавите книги :)

11. Какво мислиш, че човек трябва да прави, за да има успешен блог?
- Честно ли? Идея си нямам. Просто трябва автора ( в случая аз) да прави нещата какво му харесва и защото му харесват. Да пише това което мисли и чувства, без да е прекалено отрицателен или повтарящ нечие чуждо мнение. Важни са и читателите, затова по - честото публикуване и споделяне също помагат. Разбира се трябва и талант ☺☺☺



Поздрави от едно "малко" момиче...



0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.