Търсене в този блог

The Book Community Tag



Здравейте, приятели! 
Днес правя таг, за който благодаря на Айше,
 и прекрасната ѝ покана.



1. Герои от две различни книги, който биха били страхотна двойка:
- Ами, труден въпрос. Не ме бива за сватовнича (честно, пробвах но не се получи) и сега сигурно няма да подбера герои, който да си паснат. Та, на въпроса: Кас (Анна в рокля от кръв) и Клеъри (Реликвите на смъртните) защото просто мисля, че ще си паснат... ако не се избият един друг.

2.Вземи броя букви от името си, и напиши книгата, която отговаря на техният брой върху рафта. Прочел ли си тази книга? Ако да, какво мислиш за нея?
- Лесно, 4 букви. Книгата е Кралицата на Тиърлинг (Ерика Йохансен). Не, не съм прочела тази книга. Само я започнах, но нещо не ме грабна и я оставих. Не помня до къде стигнах с нея, но съм сигурна,  че това е най - старата книга,  която имам и още не съм прочела. Май си чака реда от близо годината и нещо.

3. Три любими поредици - защо ги харесваш? Защо ги препоръчваш?
- От зад на пред, Препоръчвам ги, именно защото ги харесвам... то по - голяма причина от тази няма. Иначе, Хари Потър... обичам защото освен самата история, героите и т.н. ми навява и лични сантиментални спомени. Така се получава, че щом чета книга от тази поредица (както и самата нея) все се пада в по - особен личен момент. И така и книгите стават, малко по - сантиментални. Ама и заради самите тях си ги обичам, де.
 Магистериум, тук си обичам 
поредицата заради самата нея и всичко от героите до тайните и напреженията. И за последно... Скъпоценни камъни, защото освен че ще се повторя за героите и сюжета, който намирам за съвършени, са и забавни и пак си ги свързвам с периода, в който ги четях. Там пък ме вълнуваше най - много романтичната история на героите, защото същото време ме вълнуваше и една друга романтична история... ама реална с мое участие и т.н. 

4. Най - добрата книга, която прочете през изминалата година?
- И аз се питам същото! Значи Ключът на Блекторн ( за чието продължение, тъжно отбелязвам, че все още не е излязло), която много харесах и наистина почти винаги на тагове се сещам поне три пъти да отговоря с нея. Разбий ме и двете и продължения (някой знаели как се казва поредицата, защото все че чудя, как да формулирам тези книги в отговор, без да ги изброявам и трите), която зачитам, като най - добрата антиутопия, която съм чела. Изборът, но без двете последните книги. Те са ми излишни, но иначе прекрасна поредица.! Перфектната химия (трилогията като цяло) просто няма как да не я спомена. Опасни сънища, също много харесах. Книга за гробището, обожавам тази книжка, пак от части заради момента, когато я четях Мъглороден, още по - прекрасна поредица! И ще спра, защото с това темпо, току - виж и съм изброила всичко, което прочетох през 2016.

5. Автор, чиято книга би купил, без дори да си чел резюмето?
- Аз и без това не ги чета резюметата, но иначе Рик Риърдън.

6. Любимо място за четене:
- Нямам конкретно място, което да предпочитам, пред другите. Важно е да е тихо по възможност. Но да кажем, у нас, в моята стая, на леглото.

7. Любима книжна сцена - момент, който се е запечатал в съзнанието ти:
- И нищо ме ни идва на ум. Освен края на Даровете на смъртта, но ми се струва клиширано да отговарям с това или прекалено лесно, не знам? Такa, че пищете ме с книжна амнезия.

8. Любим книжен блогър:
- Мисля, че в момента основно следя блоговете на  Теди Атанасова, Теодора Колева, Юлия К, Юли АттаКая Димитрова и Мари Чернева.

9. Любим книжен влогър:
- Нямам си, гледам само make up влогърки и това е.

10. Любим книжен профил в инстаграм:
- Не че, не ги преглеждам, но отново нямам си отговор.

Не тагвам никого, но приканвам който иска да се присъедини.


Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Много хубави отговори. Със сигурност и аз няма да се замисля за книга на Рик Риърдън, а съм едва в началото на тази "връзка" :дд. Аз също си следя твоя блог редовно, макар и да не се появявам често в коментарите ти! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Моята връзка с Риърдън, е в процес на подновяване, защото миналата година го пренебрегнах, а това си е голяма грешка. :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.