Търсене в този блог

Прочетено през декември



Здравейте, хора! 
Честита нова година!
 А ето какво и прочетох през декември:


1.  Хари Потър и прокълнатото дете (Хари Потър#8) от Джоан Роулинг. Прекрасна книга, която (въпреки моите скептични очаквания) успя успешно да ме върне в прекрасният свят на моята любима поредица. Седемнадесет години по -  късно, ние читателите имаме възможността, освен да видим любимците си пораснали, да се запознаем и с нови и не по - малко интересни персонажи. Именно такива са Албус (синът на Хари) и Скорпиус (синът на Драко). А техните приключения са още един начин да изживеем, всичко отново. 
Много ми хареса, че книгата бе само от диалози... признавам че ми отне малко време да свикна, но липсата на описания (или повествование като цяло) за мен бе идеална. Обичам книги с преобладаващи диалози и тази в това отношение е съвършена. Разбира се бих искала и да я прочета като истинска книга, така че остава само да кажа оценката си, която е:
Оценка: 6/6.

2. Бронзовият ключ (Магистериум#3) от Касандва Клеър и Холи Блек - Имам ревю, на разположение, но въпреки това искам да вметна, че когато по - горната книга и тази се озоваха в ръцете ми се видях в истински ужас, коя да прочета първа. Обожавам тази поредица и се радвам, че Бронзовият ключ не ме разочарова.
Оценка: 6/6

3. Краткият живот на Бри Танър от Стефани Майър - В тази книжка се разказва историята на момиче, което след като се е превърнало във вампир, трябва да се научи какво всъщност означава това. Предполагам, че ако бях дочела поредицата преди време, щеше да ми бъде какво по - интересно, така и по ясно коя е Бри и с какво е толкова важна за да си има своя книга. Но макар да не схванах това, новелата ми бе интересна  и ми хареса. 
Оценка: 4/6
  
4. Героят на времето (Мъглороден#3) от Брандън Сандърсън - Изминала е още една година, през която Последната империя е преживяла не малко промени - саждопадите се завръщат, мъглите са все по - опасни, храната недостига, а с нея надеждата на населението изчезва все по - бързо. И като за капак на плещите на новият Император, тежи трудната задача да съгради отново империята, разбира се ако светът оцелее... Това е и началото на ревю, което ще можете да прочетете съвсем скоро.
Оценка: 6/6

5. Бляскавият двор (Бляскавият двор#1) от Ришел Мийд - Страшно много харесвам тази жена, книгите ѝ и начинът ѝ на разказване. Но тук останах наистина изненадана, но приятно, защото очаквах една съвсем различна книга. Историята на Аделайд е смесица от история и нещо като антиутопия (поне от гледан точна на мястото на действие). В книгата проследяваме как главната героиня (типично за силна и упорита жена) се бори с това да извоюва право на собствен избор в свят, където животът ѝ се решава от други. Много тайни, приятелство, любов и приключения отвеждат читателя на място, което променя съдби.
Оценка: 5/6





Пожелавам на всичките си читатели прекрасни мигове, любов, оправдано доверие и малко повечко време за любимите ни 
литературни герои!


Поздрави от едно "малко" момиче... 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.