Търсене в този блог

Day and night book tag




Здравейте, хора! Днес реших да направя Day and night book tag... приятно четене.


D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
- Предпочитам вечер, но чета повече през деня.

A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
-  Не зная, от както започнах да чета се промениха много от навиците ми, дори и част от начина, по който разсъждавах... но конкретна книга не мога да натоваря с такава отговорност. 

Y: YA да или не? 
- Да, против съм смятането, че за всяка възраст си има книги... хубавите четива са хубави и няма значение за каква аудитория са предназначени .

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
- Ако говорим на фентъзи съществата, кой знае, може някъде наистина да се  разхождат върколаци или деца да се обучават за магьосници.  Всъщност ми се иска да вярвам в такива неща, за да ми бъде една идея по - интересен света.

N: Даваш ли книгите си на заем?
- Да, още преди да започна да си купувам книги, знаех че няма да понеса мисълта, че нещо много хубаво, ще бъде "ползвано" само веднъж. Но не на всеки, да не си помислите нещо... обичам си книжките.

D: Миришеш ли книгите си?
 - Не, това винаги ми се е струвало странно. Даже съм си мечтала как измислят книги с ароматизирани страници, нещо като Илумите с аромат на рози. (Не, не съм луда, а малко шантава).

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
- Не, как ще е добре... горките заблудени душици, трябва да им помогнем :) иначе ако съм сериозна не ми пречи, стига тези хора да не се опитват да натрапват своето виждане и върху мен.

I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре или не?
- Разбира се че ги пазя. Мисля, че няма читател, който да прояви такава жестокост, като да увреди книга, била тя и не чак толкова хубава.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
- Грешно, книгите винаги са малко... но, ако трябва да съм честна избягвам да натрупвам книги, които не съм прочела. Затова в един момент спирам да си купувам, прочитам непрочетеното и започвам отново.

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
- Да, едва прочетох Пърси Джаксън и гръцките богове. Значи, не вярвам в прокълнати неща, но ако трябва са съм честна тази книга бе именно такава. Когато я почнах първият път ми се случи нещо лошо и тотално забрави за нея. После я взех с мен при баба ми и там нещо и стана, все една е стояла на влага (най - вероятно точно това си бе) та корицата от зад се отдели,  а страниците си останаха все едно са мокрени. После докато я четях у нас кучето я набара, реши че Пърси е вкусен,  направиха си една разходка, но я спасих и накрая когато я дочитах спря тока. Просто сами си правете изводи, но книгата ми хареса много.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не...с други думи, четеш ли, докато тренираш?
- Не ми пречи изобщо шума, мога да чета съвсем спокойно докато до мен двама си говорят. Научих се по време на работа и сега ми е супер. Е, разбира се предпочитам тишината. И не тренирам затова, спрямо контекста на въпроса предпочитам да чета на тишина.


Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.