Търсене в този блог

The Procrastination Tag


Здравейте, хора! Реших да ви покажа как убивам времето си когато реша, че не ми се работи... или най  - често просто нямам какво да правя.


1. Блогът - това е едно от първите ми извинение за това, че не съм свършила нещо. Обичам да  "загубвам" часове в писане на постове за напред, създаване на изображения ( най - често това означава време отделено за търсене на идеалният шрифт и разбира се изображението, което  да променя) или създаване на постове, които после така и не публикувам ( най - често такива на различна от книжната тема).
2. И като стана дума за изображения - обожавам Pinterest, можа да се загубя из него с часове. Обожавам  снимки с идеи как да си направим сами, както и подобни снимки за грим или маникюр. Забавно ми е и дори понякога ми се получават нещата. Освен това обичам и да копирам снимки - харесвам си нечия снимка и после си правя такава с мен или с приятели. А и да чета цитати.
3. YouTube - обожавам you tube!! Ето и кои бг влогъри следя:
- Natali's Beauty - каналът е на едно прекрасно момиче, чиито клипчета освен много сладки са и полезни. Тя заляга предимно на идеята да показва различни хитринки (трикове) за грим, прически, мода и т.н. 
Следя от няколко седмици (наистина много от скоро)
- Ivana Alexandrova - Клипчетата на Ивана са предимно на козметична тема, често тя говори за продукти, които аз също ползвам. Прави и любимите ми ревюта на Good Box (която си поръчвам но въпреки това винаги се интересувам от мнението на любимите ми влогъри) и мода. Освен това искрено съм се смяла на забавните клипове с нейния съпруг.
Следя от около три месеца.
- Murfeishun - Започнах за следя този канал, наедно с горния. Харесвам го по няколко причини: винаги има нови клипове, което е страхотно, продуктите за които говори Мариета се различават от тези за които най - често слушам и това ми харесва, защото винаги можа да пробвам нещо различно, разбира се след като съм придобила поне някакво мнение, било то и от опита на друг. И последно много харесвам, че канала има голямо разнообразие от клипове и идеи. Отново на козметична трема.
Следя от около три месеца.
- Agleu. Много харесвам този канал (и по - новият му семеен вариант Agleu Family). От клипчетата на Зори съм научила най - много неща, освен това ми харесва самата лъчезарност, която строи от тях. Темите са разнообразни и винаги има нови клипчета. Темата на канала определян като смесена.
Следя от близо две години.
- Boryana Stefanova - а това е първият канал, който започнах за следя. Мисля, че написах в търсачката "как да си сложим червено червило" и ми излезе видео урок на Боряна. Не помня дали ми е помогнала, но  най - вероятно е успяла, защото всичките ѝ уроци са прекрасни. Мисля, че я следя още когато каналът ѝ бе в VВox7 а това е още  съвсем в началото му. Харесвам я защото първо винаги мога да науча нещо  свързано с грима, да го приложа и то да е ефективно. Другото което харесвам, е че рядко присъстват клиповете тип продуктово позициониране или вижте какво си купих аз :) полезни са но понякога, като че ли са основното, което се казва, а ако искам да гледам опаковки, просто ще отида в магазина.
Следя от самото начало.
4. И така, и така съм на грим тема, когато искам да правя нещо без да пратя това, което трябва да правя, често се занимавам с козметика. Или като проучвам мнения за продукти и марки (тъпо но часове мога да гледам влогърки как тестват спирали за мигли докато говорят на език, които не разбирам) или започвам да се гримирам... просто за да се забавлявам, без да излизам и най - често по пижама. 
5. И за да не решите, че имам само два интереса - книги и козметика - обичам музика и когато ми стане по весело най - често ме избива на танци или пеене (повечето пъти вървят двете).
6. Гледам и филми, но честно казано обичам да не съм сама и никога не съм го правила докато има някаква работа. Но наистина обичал филмите, и след като гледам нещо наистина добро, дни след това не мога да се отърся. Освен това се зарибих по сериал. Събитие е защото не гледам сериали (може да е странно  и в мое оправдание ще кажа че преди години съм следяла до пет - шест едновременно, но гледането на толкова телевизия (или монитори) е вредно а и сега чета).. та зарибих се по Високо напрежение. Чието име забравям непрекъсната и за да го написа тук, трябваше на звънна на мама да я питам :) 
7. Но най - често си намирам жива компания която да ми "пречи" да работя. Обичам да се задълбавам в разговори и да пренебрегвам всичко останало.
8. Рисуването и писането. И двете са ми хобита, макар от доста време на не рисувам. Преди обичах да прерисувам разни картини (първо бяха героите на Дисни а после татуси) но разбрах че сама не мога да родя идея за рисунка и постепенно почти спрях да рисувам. Но писането ме грабна още щом започвах за чета и сега от време на време пиша по една глава от моите си тровения. Отпуска ме и ме радва.
9. Решавам също така и листовки. Не съм подала още документи за книжка, но засега ми харесва да се занимавам с това. От скоро искам да съм шофьор, просто вече усещам липсата на собствена кола.
10. Обичам и да се ровя из интернет за странни факти. Особено хоби но много ми харесва. Ако искате да разберете какво имам предвид, напишете в търсачката "Интересни факти, Знаете ли че..." или нещо подобно. Не вярвам и на половината от това, което прочета но кой знае...
Ето и един сайт с такива статии xfakti.com
11. Любимият ми сайт е Dama.bg Харесвам го защото май  е единственият без звездни клюки за поредната пайнер звезда и т.н. Иначе статиите не са типичните за женски сайт, а по - скоро влизат в категорията любопитно, забавно, добро и смешно.
12. Ще се върна на Pinterеst защото от там откривам разни готварски неща като картоф на шишче (не зная да ли сте виждали на мен не ми се получи) но готвя или поне си играя в кухнята.
13. Преподреждам си книгите. Да, знам че и вие го правите.
14. Играя си с фотошоп. Обичам да създавам колажи и подобни неща.
15. Много обичам животни и често те превземат голяма част от времето ми.


Предполагам, че съм пропуснала нещо, а за друго се колебая да ли да споделя, но общо взело това e.

Аз си го харесах от блога на Теди 
 и ще се радвам някой ако си го хареса от моят.




Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. О, защо винаги в твоите постове намирам същите като моите мании и харесвания. Pinterest е най-новото при мен, а YouTube си е стара любов. Не е истина колко време отделям за тея две неща и аз. Много интересен пост като цяло. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, и аз не зная това, но винаги се радвам, когато споделяш за тези общи неща :) Pinterest е нов и за мен но много ми харесва :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.