Търсене в този блог

Прочетено през ноември


Здравейте, приятели! Героите в тази месечната равносметка, за прочетено са само четири, а ето техните заглавия.


1. Кажи ми три неща от Джули Бъксбаум - Започнах тази книга, едва ли не с нежелание, защото (не знайно от къде) бях останала с впечатлението, че няма да ми хареса. Въпреки това се нагърбих с задачата...която се оказа от лесна, по - лесна. Книгата е увлекателна, поддържа интереса, засяга познати тези и като изключа някой и друг безсмислен абзац, всичко в романа си бе на мястото. Историята му се разказва за момиче, което е изправено пред две много трудни ситуации - да започне нов живот, на ново място, с нови хора и ново училище (но не по своя воля). Както и  да разтълкува правилно това, което сърцето ѝ диктува, докато мистериозен приятел се опитва да ѝ помогне в новото училище. За мен тази книга се открои с две неща: едното бе, че и аз съм се местила и си припомних, колко много мразех да съм детето, което не познава никого. Другото бе че тайната около Никой Никой ме караше да се чувствам, като разследващ криминалист, правейки догадки, кой може да е той. Лека, но завладяваща книга, идеална за любителите на тийн книги.
Оценка:5/6


2. Аз преди теб ( Аз преди теб #1) от Джоджо Мойс- Същата история, мислех... не, сигурна бях че книгата няма да ми хареса поради една важна причина: знаех как свършва. Най - добрата ми приятелка бе луднала по тази книга и седмици ми говори за нея ( аз тогава четях само фентъзи и нямаше вероятност да я прочета) затова и накрая ми я разказа, подробно при това. Аз пък не разбрах защо толкова се вълнува, докато сама не прочетох Аз преди теб. Историята се разказва за едно момиче, което започна работа при мъж, който е напълно инвалид. Двамата преминават през редица "приключения", емоции и т.н. Много ми хареса как всяко действие плавно се преливаше със следващото и това някак си създаде в мен, усещането че сама съм част от тяхното съобразно приключения. История за добрината, силата на духа, надеждата и промяната... и не съм доволна от края!
Оценка: 5/6

3. Кери от Стъвън Кинг - За тази книга нямах нито очаквания, нито предварително мнения, просто ми се четеше нещо различно и с този роман постигнат именно това. Книгата разказва историята на Кери, която е психически малтретирана от почти всеки около нея. С майка религиозна фанатична, без баща (май за добро, ако се гледа майка ѝ) и съученици гадняри, момичето е изправено пред всекидневен тормоз... но всичко ескалира, когато Кери е на път да изживее най - прекрасната нощ в своя живот. 
Много харесах романа, трудно възприех разпокъсаният начин, по който е предадена историята, но ако се абстрахирам от това всичко останало ме изненада. Историята всъщност за мен се оказа повече поучителна, дори лека, отколкото страшна. Дори се изкефих на края, макар да ми бе мъчно, че чета още една книга без, уж задължителният хепи енд.
Оценка: 6/6

4.  Момичето от влака от Паула Хоукинс - Прочетох първият си криминален роман!! (Благодаря за аплодисментите ☺) Малко трудно започнах тази книга, и дори бях на косъм да се откажа и да чета нещо друго. Но се радвам, че не го направих, защото колкото повече прочитах от него, толкова повече разбирах историята, героите и оценявах достойно всяка идея на Паула Хоукинс. Иначе, в тази книга ще прочетете за жена ( Рейчъл) която далеч не е перфектният герой - тъжна, объркана  алкохоличка, която сама не може да разчита на себе си... Тя, води своят тъжен живот, без особено желания за промяна, докато съдбата не я преплита със изчезването на Дженифър и след това всичко се променя....
Много харесах тази книга, защото бе точно онова различното, което търсех (без магия, без тийн драми, без идеализирани персонажи, без клишета)... добре, клишета си имаше, но те бяха в една друга насока, в която не ме издразниха. Най - много ми хареса това, че отново се изживях като разследващ криминалист, но за жалост не познах кой е "лошия"... затова пък краят ме изненада много. Мистерия се приплита с драма, докато на повърхността се развива история преплитаща, бурни емоции като любов и омраза.
Оценка: 5/6




           И така, а ето и какво НЕ прочетох:

В Три хорър романа, които искам да прочета през ноември казах, че искам да прочета Тайната на прогонващият духове, Кери и Дракула. Кери я прочетох, Тайната на прогонващият ... дори не започнах, а Дракула ме разочарова прекалено много и не дочетох. Книгата (Дракула) ми хареса точно до първа глава и после започна да ми доскучава. Присъстваха прекалено много подробности, почти нищо не се случи (до там, докъдето аз стихнах) за да ме развълнува или заинтригува. Дори се поубърках на места.... Определено  нямаше за какво да се хвана, да се задълбоча и да дочета романа. 


А ето ги и новите ми книги / TBR - ра ми за декември:



Успешен декември!



Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Завърших "Чиракът на Прогонващият духове", но не съм сигурна дали ще продължа с другите.Относно "Кажи ми три неща" имам някакви предразсъдъци, въпреки че напоследък се замислям дали да не ѝ дам шанс. Пожелавам ти успех с "Проклятието на тигъра", защото няма скоро да бъде прочетена от мен, нищо че толкова много хора я харесват. С нетърпение очаквам ревютата ти на "За да си спомня" и "Бляскавият двор". дано имаш време за всички тези книги през Декември! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! За ревюта не зная да ли ще пиша, но поне ще се пробвам, ако ги прочета разбира се. За Проклятието на Тигъра... честно казано май на нея най - малко имам мерак от всички, а за Прогонващият духове... много харесвам тази поредица, макар винаги да ми отнема време повече от на другите книги (тежичък ми идва стила на Дилейни) но аз все пак съм фенка на Том :) Благодаря, успешен месец и на теб :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.