Търсене в този блог

Три хорър романа, които искам да прочета през ноември


Здравейте, читатели! Тематично с днешният празник - Halloween - избрах да ви покажа, част от ноемврийският си TBR. Трите романа, както се разбита от заглавието, са страшни/хорърси/, доста популярни и нетипични за мен, но не като жанр (харесвам хорърси) а защото два от тях са "класика" в жанра си, а и като цяло.



1. Дракула от Брам Стокър - вече започнах този роман, като възнамерявам да го чета своевременно с другите книги, които съм планувала. Честно казано, се вълнувам от мисълта да добавя тази книга към вече прочетените, защото е класика (а аз не съм чела много, даже изобщо не чета, подобни книги) и освен това е на тема, която много харесвам. Имам предвид самият Дракула, история, по която се запалих доста отдавна, прочетох доста за реалната личност, a и ми е интересни да се "запозная"с първоизточника на всички вамписки романи, кои хубави, кои не толкова :)  За момента съм прочела много малко спрямо обела на книгата и не зная дали да изказвам мнения, но ако все пак бих то мисля, че би били положително. 

П.П: Чета пълната версия от 2015, Издателство Сиела, а тук може да намерите повече за книгата.




2. Тайната на прогонващият духове (Хрониките Уордстоун#3) от Джоузеф Дилейни - обожавам тази поредица. Честно, с нетърпение чаках да излезе третата книга и макар да си я взех чак сега, ентусиазмът ми не е намалял. Поредицата като цяло разказва историята на момче, което започна своето обучение като ловец на призраци, демони, чудовища и т.н. Като всяка книга разказва някакъв етап от живота му. Много динамична, изпълнена с мистерии и някаква завладяваща зловеща нотка. Лично аз не намирам романите от тази поредица за кой знае колко страшни, но наистина много интересни. Имат си от всичко, което търся и се надявам третият да ми хареса също колкото предните два ( които четох преди повече от година, но изненадващо не съм забравила, като много други).

Повече за романа - тук.



3. Кери от Стивън Кинг. - И за да напиша този пост, реших че ми трябва трети страшен роман и се спрях на Кери. Тук съм и резервирана от към това дали ще ми хареса, и притеснена малко, но  е достатъчно дълъг, че да не ме затормози ако не си паснем. Романът също е класика за жанра си, а за автора дори не се налага за споменавам, колко е известен. Аз обаче не съм се замисляла досега да прочета нещо негово, (мислейки, че не е за мен) но в предвид многобройните фенове на книгата, може би е време и аз да добия представа. 
Иначе от резюмето разбираме, че ще навлезем в света на момиче малтретирано, както в училище,  така и в дома си. Но както повелява съдбата Кери е приготвила някаква изненада за читателите и често любопитно ми е каква е тя ( и признавам си май пак благодарение на спойлери знам това - онова, но поне не е много). И не, не съм гледала филмът, макар да ми е хвален доста от една приятелка (гледала го повече от веднъж) но ако ми хареса книгата, определено ще изгледам и адаптацията ѝ.

Повече за романа - тук.



Това бе част от TBR- ра ми за ноември. За тези от вас, които ще празнувате някак Хелоуин, весело изкарване и най - вече успешен ноември на всички!


Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.