Търсене в този блог

The Autumn Book Tag


Много благодаря на Юли 
за възможността да направя този есенен таг. 


1. Кое е любимото ти нещо относно есента:
- Обичам есента и само едно нещо от всичките е почти невъзможно да избере. Може би най - много смяната на гардероба. Обожавам есенно - пролетните дрехи (кожени якета, шалове, по - леки пуловери, полите с клин, ботите ...) но и като цяло самата атмосфера, обожавал залезите през есента, топлината, дърветата ... 

2. Коя книга ти напомня за училищните дни:
- Никоя книга, не ми напомня за училище, защото още не четях тогава, но все пак Хекс Хол, може и Магистериум, но предимно първата.


3. Коя корица ти напомня за есента:
                          - 

Петата вълна е все още в проект за прочитане, за другият месец. Иначе е очевидно защо съм избрала тези две корици. 

4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история:
- Две хорърс поредици съм чела (те може и да са повече, но тези са се откроили в паметта ми) и наистина харесвам: Анна ( Кенден Блейк) и  Хрониките Уордстоун (Джоузеф Дилейни)

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм:
- Признавам си, че ме е страх да гледам такива филми сама, а рядко имам успех да навия някого... затова и нямам отговор. 

6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много:
- Помня, че някъде през първата половина на годината се говореше за излизането на трета част от Полуживот (Сали Грийн)... някой нещо да знае??? 

7. Кое излизане на филм през есента очакваш:
- На 17 ноември (тъкмо около рожденият ми ден) излиза филмът за Фантастичните животни и къде да ги намерим. А иначе също чаках с нетърпение излизането и на X- мен Апокалипсис, но той вече излезе. Интересен изглежда и Assassin's Creed, мисля че някъде зимата трябва да излезе. (Извинявам се, не съм сигурна да ли филма се казва така или играта,  по която е заснет, има и книги впрочем).


8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен:
- Петата вълна,  (Рик Янси) за която вече споменах. Без Хоуп (Колийн Хувър). Сирената (Кийра Кас).




Скоро очаквайте и един позакъснял летен таг, 
за да ви припомня лятото :)

Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.