Търсене в този блог

Гримът, който нося в дамската си чанта



Здравейте хора! В днешният пост ще ви покажа, част от грим колекцията си или както става ясно от заглавието, това което винаги нося с мен.




Започвам с най - любимият ми от тези гримове, а именно матовото червило на Golden Rose от серията Velvet Matte Lipstick. Цветът е номер 29, наситено тъмно кафяв цвят, който стои страхотно и макар да е доста тъмен и подходящ за есента, аз си го носех през цялото лято, защото просто се влюбих в него. Формулата на червилото е приятна, за матово червило изобщо не изсушава устните ми, а го използвам цял ден. Много е дълготрайно и дори да хапна докато съм с него, продължава да е неотразимо. Имам и други нюанси от тази серия, но това си остава най - любилият ми цвят, и от снимката сигурно си личи, че скоро наближава да си купувам нова опаковка :)

Продължавам със следващият продукт за устни, отново на Golden Rose ( освен червилото, тази марка не ми е любила и това, че в момента виждате доста нейни продукти, не означава, че я предпочитам) става дума за гланц за устни от серията Color Sensation lipgloss. Не нося често блясък за устни, затова нямам и големи предпочитания, освен може би цвета. Този е по - шоколадов и когато се нанесе почти не придава цвят, а само наистина забележим блясък. Не ми харесва, че е прекалено лепкав и без балсам отдолу едва ли бих до носила. Освен това не е най - издръжливият продукт, който съм ползвала. Харесвам много самата му тубичка - малка е и се побира лесно навсякъде - освен това апликаторът е интересен (двойно сплескан, не като другите скосен от едната страна). Никога не се цапа, сигурно защото има някакъв дозатор и на последно място има приятен, но натрапчив аромат.  


Последният продукт за устни е балсамът на Avon (също това не е любима, марка  да виждате повече от един техен продукт). Балсамчето е от серията Cаre, с какао. По принцип само зимата се нуждая от балсами, просто устните ми не са сухи ( а и почви винаги съм с червило). Най - често ползвам подобни продукти като основа за по - сухи червила или гланцове. Но въпреки това си имам любил балсам и това е именно този. Прекрасен е! Няма цвят, мирише ми на старите червила (което ми харесва) и това е няма какво повече да се каже за един балсам... освен, че този е най - страхотният на света!

Следващият продукт на Avon e тяхната спирала Big false lash volume mascara. Съвсем от скоро я използвам и не бих казала, че е най - добрата спирала, на която съм попадала, но не е и лоша.... просто спирала. Което за мен е ужасно, защото от всички грим продукти (като цяло, не само от тези) спиралите са ми най - любимите и страшно много държа на тях. Та, за тази не мога да кажа кой знае какво мнение (от наистина скоро е в ръцете ми) но отсега знам кое ще ме побърка, докато я изхабя - огромната четка, страшно е неудобна за мен, освен това не разделя миглите, а прави нещо средно между спластяване и натрупване...  (затова използвам една става четка, силиконова и за жалост от спирала, която вече не мога да намеря) и другият проблем, е че се сваля много трудно. Свалянето й се превърна в ритуал - първо използвам масло, с което уж да я разтворя (кокосово масло за любопитните) и после ужаса с мицеларната вода ( отново за любопитните използвам тази на Микса) и така докато не се получи. Иначе като ефект, средна работа, но не и лош.


Очната линия, която използвам е на Golden Rose от серията Precision Eyeliner. Това е първата ми очна линия тип молив. Преди това си ползвах вариантите с тубичка и четчица, но реших да пробвам уж по - лесните за нанасяне очни линии. Честно казано не ми е по - лесно от преди, (но аз като цяло нямам проблем с нанасянето на очна линия) но ако сте новаци практиката, а не модела ще помогнат за перфектната визия. Та, тази ми я подариха и често казано не бях във възторг, защото вече си бях взела подобна от Avon и беше пълно разочарование. Но тази на Golden Rose се оказа прекрасна. Нанася се лесно, четчицата е достатъчно дълга и мека, не се е развалила формата макар да я ползвам ежедневно, просто прекрасна. Издържа цял ден без да се размаже, разтече или каквото друго ви хрумне, а съм я мъчила през най - горещите летни дни. Сваля се лесно и не ми дразни очите. Определено ще се връщам на нея и я препоръчвам.

Имам и моливът на Golden Rose от същата серия. Купих си го за опушване и честно казано за молив е много добър. Рядко го ползвам и не мога да кажа много за моливите като цяло, но този е мек, опушва се добре (даже прекалено добре, защото става и ако нямате четка под ръка) издръжлив е... за продукт от който не искам кой знае колко, този дава наистина добри резултати. Наситено черен е но съм ползвала и по - черни, (или аз така си мисля) но не и по издръжливи. Пробвах го и по - обикновеният начин и също е ок (за потъмняване на целия долен клепач).  Голямата разлика идва с това, че ми дразни очите сравнителни малко, а при мен няма молив, който да понеса с лекота.

Нося си и един коректор на Avon. Той ми е точно толкова нов, колкото и спиралата, но мога да изравя по - точно мнение. Първо цвета: поръчах си медиум заради летният тен, но по принцип той ми е тъмен, а всеки светъл цвят - светъл (много трудно намирал цвят за коректори и фон дьо тен, защото не съм бяла като блондинка, но съм бледа и ми трябва нещо с жълтеникав подтон, а повечето продукти са с розов. Разбира се поне аз на такива попадам) Та цвета изглежда тъмен, но се преля добре с кожата ми. Пробвах го за под очите но изобщо не става, изсушава кожата и се събира. Прикрива червенените,  но не е най - покривният коректор на света. Издържа дълго на кожата... и да, не е зле.


Последно ще спомена спреят за тяло на Avon с аромат на жасмин. Обичам да нося подобни продукти с мен (то кой не си носи всъщност). Ами мирише прекрасно!


Това беше от мен :) Нещо по - различно и надявам се интересно... Чао и целувки!

Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.