Търсене в този блог

Прочетено през септември



Здравейте, хора!
През септември се разболях (грип, нищо фатално) но не можах да чета, явно ефект от болестта. Затова пък си направих дълга почивка от книгите и наваксах с други не по - малко приятни занимания. 


Започвам с книгите, които прочетох. 5 на брой, а ето и какво мисля за тях:

1. Дете на пустинята (Олуин Хамилтън- Амини е момиче израснало без родителите си, на място което мрази и с хора, които не я обичат. Джин е загадъчната промяна, от която тя се нуждае. И когато случайността ги събира, книгата отвежда читателя на приключение из необятната пустиня, чиито край ще е толкова неочакван, че няма как да не ви развълнува.
Авторката пише добре, в началото бе наблегнала прекалено много на това заминаване от Дъстуик, което не бе според мен основното, но иначе действието бе достатъчно бързо, а героите изградени чудесно.
Книгата е страхотна, вълнуваща, има неочаквани разкрития (добре, не чак толкова неочаквани) и определено искам да прочета и другите две части. 
Оценка:6/6
2. Създадена от дим и кост (Създадена от  дим и кост#1) от Лейни Тейлър - за тази книга имам ревю, което можете да прочетете.
3. Дни на кръв и звездна светлина ( Създадена от дим и кост#2) от Лейни Тейлър - Истинско разочарование, това е една от малкото книги, чиито прочит съм претупала, като прочитам или само диалозите, или пропускам глави. В този случай  и двете. Все пак ще я броя за прочетена, тъй като до половината книга се мъчех геройски с всеки ред. Сюжета се бе завъртял около войната между серафимите и химерите, която за мен изобщо не бе интересно. Авторката отново бе прекалила с думите и ако изключа диалозите, за мен интересната чат свършва. Липсваше ми и любовната история между Кару у Акива, която  отново стана част от сюжета, но вече когато аз нямах интерес. Като цяло ми липсваше присъствието на главните герои, защото според мен, бяха представени с тяхната роля във войната, а не като център на събитията. Акива ми стана още по симпатичен, както и Зузана, която се открои със собствени глави.
Оценка: 2/6
4.Сирена ( Сирена#1) от  Триша Рейбърн -  Много харесах този роман, защото носи онази мрачност, (меланхолия) която  харесвам. Историята се разказва за градче на име Уинтър Харбър,  известно с красивите си брегове, и честите смъртни случаи. Именно поредният "инцидент" довел до смъртта на Джъстин ( голямата сестра на главната героиня) отвежда Ванеса ( главната героиня) отново до бреговете на  Уинтър Харбър, където тя ще трябва да разбере какво се е случило със сестра ѝ. Но започналото, разследване отвежда Ванеса до отговори, за които дори не би помисляла. Смесват се мистерия, фентъзи и драма... много ми хареса.
Възнамерявам да напиша сборно ревю за цялата трилогия. 4 давам заради това, че не ми допаднаха тъпите диалози.
Оценка: 4/6.
5. Прикаченейнбоу Роуъл) - Не бях чела нито една книга от тази авторка - умишлено - защото бях силно убедена, че книгите ѝ няма да ми харесат. Грешила съм. Прикачен ми хареса и то много, историята е лека и сладка (идеална за хора, чиито мозък е опечен от висока температура и не могат да мислят адекватно) героите бяха симпатични и естествени (до колкото разбирам типично за авторката) а стила на писана ми бе лесен за четене, макар част от информацията да не бе много интересна, динамична или заплетена. Сюжетът е предаден от две страни: едната, тази на Линкълн и неговият скучен живот, а другата страна, чрез имейлите между Бет и Дженифър и техните проблеми. Линкълн, има за задача да следи имейлите на служителите в редакцията на вестник, като така попада на двете приятелки, чиито имейли стават едно от любимите му развлечения. И това е страхотно докато Линкълн, не се превръща е една от основните им теми. След това скучният му живот се променя...
Оценка: 6/6





* * * 

Какво ще чета през октомври:



Над текста виждате новите ми книги, ето и заглавията: Мъж в сянка, Без Хоуп, Мъртво вълнение (тези са на далавера от списанията на Егмонт, супер!) Любов по време на глобално затопляне, Гневът и зората, Град от пепел, Ангелско нашествие, Вестителят на смъртта (Скълдъгъри Плезънт#6) и Тайните на Прогонващият духове (Хрониките Уордстоун#3)

* * *

 . Не съм най - голямата фенка на Lady Gaga, но песента е страхотна и като по чудо клипа не е откачен.






Еми това е :) Целувки и чао!


Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. В момента чета "Гневът и зората" и мога да заявя, че е доста добра, поне засега. Кажи ми, че имаш "Град от пепел" с новата хубава корица, която толкова харесвам. :дд

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като цяло тези книги с арабските мотиви нещо много започната да ми харесват :) така, че очаквам доста от Гневът и зората (супер че я четеш ) а за Град от пепел, да имам я и е прекрасна !! дано скоро да обновят и Град от стъкло, иначе ще си я чета в старият вариант :( но още не съм стигнала до Град от пепел и не зная да ли ще ми хареса както първата. Сега чета Сирената от Кийра Кас но мен поне ме разочарова по всички параграфи... Успешен октомври!

      Изтриване

Предоставено от Blogger.