Търсене в този блог

A To Z Bookish Survey


Харесаx си този таг от Melly's Book Blog и сега ще го прочетете в мой вариант.

1. A като Author: Автор, от който имаш най-много книги:
- Мисля, че Риърдън води класацията.

2. B като Best: Най-доброто продължение някога:
- Кралица на кошмара (Кендар Блейк). Определено за мен най - доброто продължение на света.

3. C като Currently reading: Коя книга четеш в момента:
- Домът на Мис Перигрин за чудати деца ( Рансъм Ригс). Страхотна е !!!

4. D като Drink of Choice While Reading: Коя е любимата ти напитка докато четеш:
- Вода на първо място, винаги си приготвям кана близо до себе си за да не ставам. Плодов сок или мокачино са най- честите ми избори като цяло.

5. E като E-reader or Physical Book?: Предпочиташ да четеш  книги на хартиен носител или електронни книги:
- Май няма голямо значение за мен, стига книгата да е интересна. Но ще избера електронните, защото е много по - лесно да носиш четец в чантата отколкото книга.

6. F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията:
- Ейдриън от Кръвни връзки (Ришел Мийд)

7. G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/а, че си ѝ дал/а шанс:
- Слепият херцог (Теса Деър). Много харесах тази книга и ако не беше повърхностно  ми впечатление от корицата едва ли бих я прочела.

8. H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу:
- Последната империя (Б. Селинджър)     

9.I като Important: Важен момент в живота ти на читател:
- Момента, в който разбрах, че не само фентъзитата са интересни.

10. J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а:
- Самодива ( Краси Зуркова)

11. K като Kinds of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш:
- Еротика, Крими (но съм си наумила поне да пробвам), Класика и май е това.

12. L като Longest Book You’ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чела:
- По принцип трябва да отговаря с Друговремец, но признавам си пропускала съм част от дългите описания, затова ще отговаря, с книгата която съм прочела от корица до корица - Хари Потър и ордена на феникса (856 стр.)

13. M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза:
- Не зная защо но този въпрос ме затрудни. Много книги са ме качвали на седмото небе от удоволствие и въпреки това го мислих много. Но все пак го измислих, като се върнах доста на зад... отговорът ми е Смарагдовозелено (Керстин Гир). Спомням си реакцията си когато приключих книгата и се радвам, че нямаше кой да ме види тогава...

14. N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш:
- Два рафта и половина. 

15. O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж:
- Не, намирам препрочитането за безсмислено.

16. P като Preferred Place To Read: Къде обичаш да четеш:
- Вкъщи и на работа. Еднакво приятно ми е и на двете места.

17. Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява:
- "Хората са по - издръжливи, господарю. Често вярата ни е най - силна тогава, когато би трябвало да е най - слаба. Такава е същността на надеждата"
                                                                                                 - Последната империя.

18. R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател:
- Съжалявам, когато идеята на автора е добра но изпълнението не.

19. S като Series You Started And Need To Finish(all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края:
- Създадена от дим и кост (Лейни Тейлър). Много искам да прочета тази трилогия но от почти година не мога да дочета дори първата книга (която започван и оставих в един и същи ден преди доста време).

20. T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги:
 * Затворникът от Азкабан
 * Огненият патрул
 * Книга за гробището

21.U като Unapologetic Fangirl for: Непростим фен на...
- Хубавите истории, разказани по добър начин или с мой думи... интелигентно написаните книги.

22. V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение:
- Аз и преди съм отговаряла по същият начин: трета книга от Магистериум. 

23. W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик:
- Не мога за прекъсна по  средата докато чета, без да съм завършила главата. Не е чак толкова лошо а по - скоро досадно.

24. X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Посочи 27 книга на най-горния ти рафт започвайки от ляво надясно:
- Кралицата на Тиърлинг (Ерика Йохансен). Която още не съм прочела или по - точно съм започнала, но не ми хареса и сега си чака...

25. Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи:
- Угасване и Сбогуване от трилогията Опасни сънища (Лиза Макман). Също още не прочетени.

26.Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно:
- Единствената (Кийра.Кас ) не стига че я четох до един и половина но и после не можах да заспя доста дълго от вълнение.

Тагвам: Yuli Atta, Ева К. и Ади К.

Поздрави от едно "малко" момиче...


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.