Търсене в този блог

Burn, Rewrite or Reread Book Tag




Благодаря на Ади за този таг, който е много различен и интересен. Беше ми забавно да го правя!

Правила:
Изберете си книги, напишете имената им на листчета, който сгънете и разбъркайте. След това изтеглете 3 и решете, кои да изгорите, пренапишете или препрочетете.
Ок, да започваме :)

Избрах да разиграя тегленията 5 пъти.

Заглавия  от 1-во теглене:
Ние, лъжците (Емили Локхард)
Изборът (Кийра Кас)
Гондолата на времето (Ева Фьолер)

Изгарям Ние, лъжците защото определено не искам да я чета отново а за пренаписване няма нужда, иначе цялата ѝ идея ще се развали. Затова отива в печката.
Пренаписвам Гондолата... може би не точно ще пренапиша а само ще поизрежа малко от нея за да стане по къса.
Препрочитам Изборът, съвършена си е и нищо друго не ми оставя освен отново да и се насладя!

Заглавия от 2-ро теглене:
Аз съм номер четири (Питакъс Лор)
Подменена (Аманда Хокинг)
Скълдъгъри Плезънт (Дерек Ланди)

Изгарям... Скълдъгъри Плезънт. Не искам но трябва нещо да се изгори затова ще жертвам този роман.
Пренаписвам Подменена, защото...ами не зная но не желая да я чета отново.
Препрочитам Аз съм номер четири. Почти нищо не помня от тази книга...

Заглавия от 3-то теглене:
Хекс Хол (Рейчъл Хокинс)
Железният изпит (Х.Б &К.К)
Разнищи ме (Тахере Мафи)

Така, ще изгоря Хекс Хол защото тъкмо я прочетох и не искам пак а за пренаписване няма нужда.
Пренаписвам Железният изпит, Боже не че има как да стане по-хубава книга :)
И чета пак Разнищи ме, мисъл която ме радва.

Заглавия от 4-то теглене:
Ангел с часовников механизъм (Касандра Клеър)
Бдение (Лиза Макман)
Рубиненият кръг (Ришел Мийд)

Изгарям Ангел с часовников механизъм ( не ме гледайте така!) защото прекалено много обичам другитe две, Sorry.
Пренаписвам Бдение, като...ами може да вкарам малко повече моменти между (тук установявам, че вече не помня имената на гл.герой) Джейни и Кабъл, май така се казваха...ето и смяна на имената ще има.
И чета повторно Рубиненият кръг... :) 

Заглавия от 5-то теглене:
Похитителят на мълнии ( Рик Риърдън)
Дивергенти (Вероника Рот)
Конспирация за короната (Майкъм Дж. Съливан)

Изгарям Похитителя на мълнии, Не ме съдете, окончателно съм го решила!
Пренаписвам Дивергенти, в тази книга именно начина по-който е написана не ми допадна, следователно очаквайте новия вариант... скоро на пазара!
И чета пак Конспирация за короната, която много харесвам.


Това бе тагът. Забавен и различен. Моят начин на избиране на заглавия не включи листчета и т.н. Използвах читателският си списък, който водя на приложение-дневник на телефона си. Та със затворени очи "разбърквах" имената като преплъзгвах нагоре и надолу по екрана а после произволно поставях пръст върху попадналото под него заглавие. Да, така си избрах заглавията :)

От своя страна, ще пропусна да тагна когото и да било (не мисля, че остана кого) и все пак ако греша, чувствайте се поканени!

Поздрави от едно "малко" момиче...

4 коментара:

  1. Радвам се, че направи тага! Признавам си, че все още не съм прочела поредицата "Изборът", но щом си избрала да я препрочетеш, значи е хубава! :д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина е хубава книга. Мислех, че няма да я харесам но след като я прочетох се присъединих към заклетите фенове на поредицата. Тага, бе страшно забавен и много му се радвах докато го правя!

      Изтриване
  2. „Изгарям Ангел с часовников механизъм ( не ме гледайте така!)“ гледах доста тъпо екрана няколко секунди просто не можех да се въздържа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинявай за причинения стрес :) Повече няма да правя така... :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.