Търсене в този блог

Прочетено през април


Здравейте, хора! Честит Великден на всички :)

Април бе страшно добър в читателски план. Прочетох 6 книги. Ето, кои бяха те:

1. Хекс Хол (Хекс Хол #1) от Рейчъл Хокинг. В книгата се запознаваме с момиче (Софи), което e част от магичен свят, който разбира се не изневерява на традицията да бъде скрих от човешкия. Софи нарушава правилата и се озовава в училище/пансион за тийнейджари, където освен да бъде държана далеч от хората и възможността да разкрие магията си, се забърква и в редица ситуации, водещи разбира се до невероятни разкрития от миналото и засягащи бъдещето. Книгата ми хареса страшно много, започнах я без никакво очаквания и към края ѝ бях влюбена във всичко в нея. Българската корица е ужасна, няма да съм аз ако не изкоментирам, но наистина е грозна и с всяка следваща книга положението не става по-добро, но това като че ли е единствената ми забележка към книгата. Оценката ми за нея е 6/6.
2. Демонско стъкло (Хекс Хол #2) от Рейчъл Хокинг. Във втора книга Софи вече знае истинската си същност, както и как иска да постъпи следствие на това. И по традиция нейните очаквания се разминават със събитията в книга, което принуждава  Софи да се изправи пред трудността да реши на кого да се довери и кого да послуша, когато всичко около нея се разпада. Във втората книга, мястото на действие бе сменено, добавени бяха нови герои и разбира се историята на книгата претърпя поредният обрат, с който лично мен ме изненада. Като цяло книгата ми хареса но не колкото първата. Не исках да виждам Софи на друго място и смяната на обстановката ме издразни. Но откъм начин на писане, книгата ми се стори още по-забавна. Оценката ми е 5/6.
3. В плен на магията (Хекс Хол #3) от Рейчъл Хокинг. Разбира се че трябваше да прочета и последната част от трилогията. Впрочем искам да отбележа, че обожавам да чета трилогии и най-вероятно ако книгите бяха повече нямаше да започна поредицата поне на този етап. Та, за книгата с две думи - голямата развръзка (!). Героите бяха върнати отново на територията на училището, което ме направи много щастлива. Софи се събра с най-обичните си хора. Тук е момента да отбележа, че не харесвам Арчър (момчето в което Софи е влюбена) а като любим герои, от второстепенните разбира се бих определила Елодия. Като цяло книгата ме развълнува но ефекта от първата го нямаше. Оценката ми е 5/6.
4. Перфектната химия ( Перфектната химия #1) от Симон Елкелес. Най- хубавата книга, която прочетох пози месец. За нея можете да прочетете в ревюто ми а  ако не е станало ясно ще повторя, че обожавам всичко в тази книга!
5. Въздигната (Трил #3) от Аманда Хокинс. Обичам и тази книга, не толкова колкото по-горната но достатъчно за да ми е тъжно, че няма повече книги от поредицата. Може да прочетете мнението ми за цялата трилогия  в ревюто ми за нея.
6. Друговремец (Друговремец #1) от Диана Габалдон. Останах с много смесени чувства от тази книга. От една страна обикнах историята, героите, самата обстановка. От друга смятам обема ѝ  за неоправдан или с две думи, стила на авторката не ми хареса, колкото въображението ѝ (с определени изключения). Друговремец е книга за пътуване във времето, мотив който много харесвам, в която проследяваме деиствията на една жена озовала се 200 години назад от своето време. Харесах книгата, най-вече Клеър и нейният характер не попадащ в типичните клишета за герой от книга. Умишлено си бях напълнила главата със спойлери и си бях изградила едно коренно различно мнение, което в крайна сметка се разби и то за добро. Очаквах едва ли не или най-прекрасната книга, която съм чела или най-бруталната а всъщност за мен се оказа просто интересна история за една жена, която обича и живее за да брани обичта си. Оценката ми за книгата е 5/6



И абсолютно без никаква връзка с темата на публикацията, искам да ви покажа песента, която в момента ми взема акъла и не мога да спра да слушам:
Mario Joy - California 





Поздрави от едно "малко" момиче...

6 коментара:

  1. Обожавам "Перфектна химия" и "Въздигната" и много се радвам, че и на теб са ти харесали. Вече съм предвидила да прочета "Друговремец" през лятото и нямам търпение за нея, най - вече заради темата с пътуването във времето. Пожелавам ти и следващият месец да е толкова добър откъм книги :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, успешен следващ месец и на теб :) :)

      Изтриване
  2. Абсолютно съм съгласна с теб за песента. Колкото до книгите си имала един доста добър месец :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много се радвам като видя някой, прочел много книги! Особено когато мое любимо заглавие е между тях, хаха :D Обичам "Друговремец" и се радвам, че е минала и през твоите ръце! Също, че си харесала историята. Когато я четох, стилът на авторката ми хареса, но въпреки това абсолютно те разбирам и оправдавам мнението ти.
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.