Търсене в този блог

The Reading Habits Tag

                      


Благодаря на Кая за тага!


1.Имаш ли специално място вкъщи за четене:
- Специално - не но любимо - да. Обичам да излизам навън а ако не може навсякъде където мога са се разположа удобно и няма хора, които да вдигат шум.

2.Kникоразделител или обикновен лист хартия :
- Винаги книгоразделител.

3.Можеш ли  да спреш да четеш по всяко време или трябва да спреш на определена  страница, глава, част и т.н: 
- Колкото и късно да е  дочитам главите на книгите ако трябва и насила. Да оставя книга прости ей така е все едно да се облека на половина сутрин.

4.Ядеш ли или пиеш ли нещо докато четеш: 
- Не ям но обичам да си приготвям чаша с нещо за пиете, друг е въпроса да ли ще се сетя за нея след като започна да чета...

5. Можеш ли да четеш докато слушаш музика или гледаш телевизия:
-  На по лек шум или музика мога да чета без проблем.

6.Една книга в даден момент или няколко на веднъж: 
- Повечето пъти започвам няколко книги, които редувам докато прочета.

7.Четеш вкъщи, или навсякъде:
- Вкъщи, на работа, навън (но у дома) няма значение стига да няма някой дразнител, който да пречи.

8.Четене на глас, или наум:
- На ум. Не обичам да чета на глас а и не ми се налага (най - вече защото няма желаещи да ме слушат )

9.Четеш ли всичко или пропускаш страници:
- Пропускам и се срамувам от това защото силно вярвам, че е нередно но понякога е неизбежно...

10.Пречупваш ли подвързията или я пазиш чисто нова:
- Не се бях замисляла но НЕ пречупвам. Повечето ми книги са в изрядно състояние.

11.Пишеш ли в книгите си:
- Не, никога. Но за учебниците си не можех да кажа същото. Да си водя записки, рисувам или просто драскам ми е в природата но книгите си пазя възможно най-непокътнати, което си е цяло чудо!



Тагвам: Kristina Krusteva , Paris Love  и Yulia K.




Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче...

5 коментара:

  1. Много ти благодаря за тага :) В най-скоро време ще го направя :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, че си ме тагнала :) Ще се радвам в най-скоро време да го направя!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, че си ме тагнала :) Ще се радвам в най-скоро време да го направя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за коментара, радвам се че тага ти харесва :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.