Търсене в този блог

I Love Spring Book Tag

Честита пролет!
Видят I Love Spring Book Tag в този блог и реших да го направя.


1. Каква е пролетта, там където живееш:
- Ту дъждовна, ту слънчева а в момента студена. Но града ми е доста "зелен" и през всеки сезон е красиво заради многото паркове и дървета по улиците, така че обобщено май е красива!

2. Най-очакваното излизане на книга, тази пролет:
- Кралицата на сенките (Стъкленият трон#4) - Сара Дж. Маас :)

3. Покажи корица, която ти напомня за пролетта:
4. Къде ще четеш тази пролет:
-Аз съм странен човек и не обичам да чета в къщи на леглото, затова наистина щом се затопли излизам навън и се разполагам на слънце, върху външното канапе-люлка (не зная как го наричате вие).

5.Намерете корица със слънцето на нея:
Всъщност няма слънце а жълтеникава мъгла
 но кулата мисля, че е огряна.
6.Кой са любимите ти пролетни четива:
-Чета спряло настроението си а то пролет не е много весело (навън вали и е мрачно...) така че отговора ми би бил нещо по мистериозно и като се замисля дори бих казала хорърси. А тази пролет съм на вълна книги развиващи  се в миналото.
И за да ми е още по-дълъг отговора ще отбележа, че никога не чета мрачни книги през мрачно време и обратното.

7. Намерете книга с много различни цветове по нея:



Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

Предоставено от Blogger.