Търсене в този блог

Какво прочетох през март




През март прочетох 8 книги а ето и техните заглавия, и разбира се малко инфо за тях:


Бдения (Опасни сънища#1) от Лиза Макман. С тази книга започнах миналият месец и буквално я прочетох за ден, което за мен е постижение. Книгата се разказва за момиче с труден живот и още по трудна за разбиране дарба. Вместо на сюжета ще обърна внимание на дистанцираният начин, с който авторката описва историята. Книгата е напълни лишена от художественост и това за моя изненада много ми хареса. Възнамерявам да напиша сборно ревю за трилогията.Оценката ми е 6 от 6.
Разкъсана (Трил #2) от Аманда Хокинг. Втората книга от Трил се оказа с по-добре развит сюжет, обогатен с нови герои, действия и даже разкрити тайни но не ме направи толкова щастлива както първата книга. Иначе отново проследяваме живота на Уенди, която е принцеса със сложни отношения със света от който всъщност произлиза. Оценката ми е 6 от 6.
Цялата истина в мен от Джуди Бери. Първата ми книга с исторически сюжет (така ли се нарича?), прекрасна и сега съм се ориентирала  именно към такива книги. Мнението ми и повече инфо можете да померите в ревюто ми за нея.
Книга за гробището от Нийл Геймън е една много сладка книжка. Разказва се за момче, което живее в старо гробище заедно с призраци, вампир, вещица и още добре известни на фентъзи жанра герои. Книгата е написана увлекателно, чете се лесно и е забавна. Оценката ми за нея е 6 от 6.
Ключът на Блекторн (Ключът на Блекторн#1) от Кевин Сендс е поредната страхотна книга, която препоръчвам а за да разберете защо ето и ревюто ми към нея.
Бялата кралица (Войната на братовчедите#1) от Филипа Грегъри се оказа най-голямата изненада от всички книги, който прочетох този месец. Причината е че не очаквах толкова много да ми хареса. Буквално дни след прочита ѝ продължавам да мисля за нея. Разказва ни за XV век, Англия и живота на Кралица Елизабет  (Елизабет Уудвил) и всичко което тя преживява борейки се за себе си, трона, любовта си, семейството си и децата си. Написана е увлекателно, също лишена (според мен) от художественост и най-вече че колкото и да четях не можех да спра. Много динамична, почти всяка глава разказва  събитие, което пренася читателя на бойното поле или сред средновековната английска аристокрация. Оценката ми е 6 от 6.
Кралица на кошмара (Анна#2) от Кендар Блейк. Тотално ме разби! Можете да прочетете ревюто ми за нея, там съм изложила това което мисля. 
Океанът в края на пътя от Нийл Геймън. Отново се връщаме на този автор но този път с не толкова добри впечатления. Тази книга бе единствената, която не ми хареса и затова я оценявам с 3 от 6. Причините са че ми бе трудно да възприела сюжета и най-вече да открия логика в него. Не харесах героите и от цялата книга само две глави ми бяха интересни. Ако някой от Вас е чел точно тази книга бих се радвала да сподели мнение за нея.


Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Еее, жалко, че "Океанът в края на пътя" не ти е допаднала, тъй като аз я обожавам и ревюто ми за нея ми е едно от любимите. :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е жалко защото много харесвам книгите на Нийл Геймън. Истината е че не разбрах много неща свързани с героите,самата идея и всичко това ме обърка.Ревюто ти изразява много различна от моята гледна точка, което е прекрасно и доказва че може би съм избрала грешната книга в грешното време. Много исках някой да сподели впечатление от Океана в края на пътя, за което много то благодаря, че направи. :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.