Търсене в този блог

Book Cake Tag



Много, много благодаря на Tedy за тага!


1. Брашно- Книга, която започна малко бавно, но после бързо те грабва:
-  Книгите от поредицата Гриша (Лий Бардуго). И при трите ми бе трудно да задържа вниманието си върху тях в началото но след трета/четвърта глава не можех са ги оставя.

2.Маргарин- Книга, чието резюме е много завладяващо:
- От доста време не чета резюметата защото избирам книги, които са прекалено известни и няма как да не знам поне нещичко за тях или избирам такива, за които съм чела положителни мнения като ревюта например.
И все пак за да имам отговор - Тъмна дарба (А. Бракен). Бях чела резюмето още в каталога на издателството за предстоящи издания и ми бе харесало.

3.Яйца- Книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра:
- Дивергент (Вероника Рот), винаги съм смятала, че е някаква велика глупост но ме изненада, приятно.

4. Захар - Сладникава книга:
- Подменена (Аманда Хокинг). Не зная да ли е сладка в смисъл на любовна история но ми бе много интересна, лека за четене и отпускаща заради липсата на много екшън моменти.

5.Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др.:
- Още не съм прочела идеалната книга и съм в процес на нейното откриване... пожелайте ми късмет :)

6.Пръчици - Поредица към, която се обръщаш  за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това:
- Може би Пърси Джаксън и боговете... 

7. Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година, до този момент:
- Разнищи ме (Техере Мафи). По някаква причина обикнах всички книги, които започнах през тази година но определено, за сега тази книги е една идея над всичко други.

                                             

Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.