Търсене в този блог

Bookish Identity TAG


Благодаря на Теди за тага!

1. В кой фантастичен свят бихте искали да живеете:
- Равка. Светът от Сянка и кост. 

2. Кой би бил вашият партньор:
- Или Ейдриън от Кръвни връзки или Дориан от Стъкленият трон.

3. От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят божествен родител:
- Арес или Персефона. Изборът ми е странен но тези двамата са ми любими още от часовете по литература.

4. От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш -  долноземец или нефилим:
- Не съм чела поредицата но обожавам филма по първа книга, затова имам някаква представа за света на книгата. Ще избера нефилим. 

5. В поредицата за Хари Потър, в кой дом бихте били:   
- Ами, няма значение къде ще ме прати шапката стига да ме приемат! Иначе на мен ми се бе паднало Слидерин от тестовете ама... нали се сещате, къде би избрал един фен на Х.П?  

6. В  поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста:
- Не съм чела поредицата нито съм гледала филма или филмите, не зная колко книгите са филмирани но много харесвам soundtrack (Zella day - Sacrifice) към последният.

7. От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон:
- Без отговор и на този въпрос, защото дори не съм чувала за The Northern Lights.

 И тъй като не съм сигурна кой тагнат, кой не, предлагам на всеки който иска и не го е правим нека се чувства поканен :)

Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.