Търсене в този блог

The Sick Book Tag



Благодаря на Elena T. за тагa!


1.Диабет – Сладка книга, наистина сладка:
- Не съм по сладките книги но „Целувка за Ана” мисля, че е именно сладка.

2.Едра шарка- Книга, която си прочела веднъж и никога повече няма да прочетеш:
- Буреносен фронт от Джефри Бъчър. Книгата е хубава но я оцених година след като я започнах. Няма да я прочета пак защото по някаква причина ме затруднява... а още една година да се боря с прочита ѝ, не мисля.

3.Грип – Книга, която се разпространява като вирус:
- И аз като много други се хващам да чета все популярни книги затова повечето от прочетеното от мен се е разпространило като вирус в даден момент... Стъкленият трон, Скъпоценни камъни, Хари Потър, Кръвни връзки и още...

4.Цикъл – Книга, която четеш всеки месец, година или просто често:
- Обичам да препрочитам поредицата Занаятът на Алекс Кош, защото тя ме запали истински по фентазито и четенето като цяло. Като я препрочитам се чувствам както когато четях заради новото усещане и заради самото четене а не заради това, че всички са чели дадена книга и аз да не остана по-назад.

5.Безсъние – Книга, която те е държала будна цяла нощ:
- Среднощна корона, стоях до към два и тормозех баба  ми (беше лятото и тя не спеше) за да и разказвам колко обичам книгата. Добре, че жената обича мен и ме изтърпя!

6.Амнезия- Книга, която е забранена и се е провалила да остави траен отпечатък в теб, трайно време:
- Червената пирамида от Рик Риърдън... наистина бях забравила, че съм я чела (а книгата е хубава и много ми бе харесала!!). Припомних си за нея докато търсех отговор на въпроса (преглеждам читателският си списък, който водя още от първата прочетена книга, когато нищо не ми хрумва за отговор), което значи че наистина нямам траен спомен за тази книга, за жалост.

7.Астма – Книга, която те остави без дъх:
- Последната ми книжна любов – поредицата Магистериум.

8.Недохранване – Книга, която не дава храна за размисъл:
-Всяка книга има смисъл и може да се открие нещо интересно... въпреки това има доста ‘’ментета’’, чиито имена умишлено не помня.

9.Travel sickness – Книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството:
- Сетих се за две книги, още докато четях въпроса но самите тях така и не дочетох. Затова отговарям Мисията на последният пазител от Давиде Симоне Мадзоли.




2 коментара:

  1. Благодаря за тага :) в най-скоро време ще го пусна. Страхотен пост ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за хубавият коментар! Чакам да прочета твоят вариант с нетърпение :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.