Търсене в този блог

Лично творчество


Здравейте! Вярно са казали хората, че по това време на годината стават чудеса... ето, че и мен ме прихвана да творя.
                                    Собствени книгоразделители:
Когато за първи път си купих книга, не знаех че в нея ще има книгоразделител. Толкова му се зарадвах, че ми остана нещо като мания да си  ги пазя, повече и от книгите. Случвало се е да дам книга на приятелка но не и книгоразделителя към нея.
И докато се радвах на този от Алена кралица (с който разделях страниците на Целувка за Ана) ме осени защо да не си направя сама.
Половин час ровене в нета и още толкова с Photoshop, малко изрязване и си сътворих няколко от така любимите ми книгоразделители.
Лесно става и е забавно. Можете да създавате книгоразделители за книгите, които си нямат и дори да ги използвате като мъничък предколеден подарък за някой книгоман.


 







Освен това реших и да споделя единствената си оцветена рисунка от рисувалната книга Омагьосаната гора. Страшно я харесвам но за жалост моята си стои почти непокътната.

Тези оцветявки също са страхотен подарък и ако не за някой приятел или любим, то са самите Вас!



А ето и нещо рисувано от мен:


                                                                 Поздрави от една ‘’малко’’ момиче...


6 коментара:

  1. Направила си страхотни книгораделите ли! Много ми харесват ;33 А бухалчето е много симпатично ;3

    ОтговорИзтриване
  2. Трябва да твориш повече!! Страхотен пост. Харесва ми твоята креативност. :) хо

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,рядко се хващам да творя (освен посането) но ще имам предвид за напред да го правя по-честичко!

      Изтриване
  3. Мисля, че се влюбих в тези книгоразделители <3 Прекрасни са!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря. Можеш и ти да си направиш, използвала съм картинки от Google Изображения. Ще ми е интересно да видя твоите модели.

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.