Търсене в този блог

Прочетено през ноември

Здравейте...
Ето че и месец ноември мина и идва време за любилият ми пост а именно Прочетено през...
Този месец прочетох 5 книги. Ето и техните заглавия:
Започнах с ''Железният изпит'' и ''Медната ръкавица''. Това са имената на първите две книги от поредица Магистериум. Страшно харесах книгите и само благодарение на тях, определям месеца като успешен в читателски план. Можете да прочетете ревютата за тези книги в блога ми.
Следващата книга е ''Фантастичните животни и къде да ги намерим". Не мога да дам обективна оценка за тази книга затова ще кажа, че според мен е по-подходяща за фенове на Хари Потър, тоест такива като мен.
Освен Магистериум, започнах и друга интересна поредица. Името ѝ е ''Скълдъгъри Плезънт''. Това е името и на книгата, която прочетох. Няма да навлизам в подробности, защото за тази книга също имам ревю. Само ще кажа, че виждам потенциал в книгите за бъдеща любима поредица.
"Алена кралица" е последната книга, с която се започнах през ноември. Имах много високи очаквания за тази книга именно защото не бях чела лош отзив за нея. Моите впечатления обаче не съвпаднаха толкова с въпросните отзиви. За жалост оценявам книгата с 4-ка от 6. Признавам краят за впечатляващ и смятам, че именно той заслужава гореспоменатите положителни отзиви. Като цяло харесах книгата но не дотолкова, че да я нарека любима.
Определям ноември за добър читателски месец и си пожелавам следващият да го надмине!

December TBR
Списъкът ми с желани книги за прочит през декември е дълъг и знам, че едва ли ще успея и с половината от него но...

1.Разбий ме – Техере Мафи
2.Да играеш с огъня- Дерек Ланди
3.Бъдете силни: 365 дни в годината- Деми Ловато
4.Опасни сънища- Лиза Макман
Както и непрочетените книги от минало месечният списък:
5. Целувка за Ана и Гръцките богове на Пърси Джаксън.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.