Търсене в този блог

THE Christmas TAG

Здравейте,
 харесах си ето от тук, този прекрасен коледен таг и реших да го направя!


1.Кой е любимият ти коледен филм:
- Определено анимациите за Скруч (не патока от Дисни анимациите). Като малка обожавах студените сутрини в които се промъквах в стаята на родителите ми и гледах Скруч на техния голям телевизор, мушната в леглото им.
 
2.Имала ли си бяла Коледа:
- Разбира се макар напоследък да вали сняг след празниците, поне при нас. Но за бяла Коледа се сещам една сутрин когато пак бях малка (преди на навърша 6 и да се преместя) баба ме събуди за да ме изведе навън. Имаше толкова сняг, че бе по-висок от мен самата а вечерта и снежинка не бе валяла.

3.Къде обикновено прекарваш Коледа:
- Като дете се събирахме с лелите и вуйчовците ми но от години празнувам с моето семейство.

4.Коя е любимата ти коледна песен:
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

5.Отваряш ли подаръци на Бъдни вечер:
- Не, най-вече защото размяната на подаръци при моето семейство се приема повече като: Ето ти пази от мен, купи си нещо. Изключение правят малките братовчеди и баба ми, на нея подарък винаги има.

6.Можеш ли да назовеш всички елени на Дядо Коледа:
- Рудолф… ами  не, не мога J

7.Коледното ти дърва истинско или изкуствено е:
- Изкуствено. Но сме имали истинско дръвче… много цапа с бодлички J

8.Коя е любимата ти храна от коледната трапеза:
- Домашната баклава и баница със сирене (традиционалист съм с това отношение J)

9.Бъди честна: кое обичаш повече получаването или даването на подаръци:
- Получаването!

10.Кой е най-добрият коледен подарък , който си получила:
- Родителите ми. Стана така, че аз живеех при баба ми. Бяха ми казали, че няма да могат да дойдат за празника но се появиха а аз не ги бях виждала от известно време…

11.Експерт ли си в опаковането  на подаръци или се проваляш:
- Ако опаковане значи да пъхна подаръка в подаръчна торбичка и нищо повече – да, голям при това!

12.Какво те накара да осъзнаеш истината за дядо Коледа:
- Не си спомням да съм вярвала в него.

13.Какво прави празниците специални за теб:
- Всичко. От лампичките, които слагам с майка ми по прозорците до плетените чорапи на баба и анализите на баща ми относно коледните реклами…


         Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче… 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.