Търсене в този блог

Прочетено през октомври/November TBR




Прочетено през октомври


Здравейте...
През месец октомври прочетох само четири книги. Ето и кои бяга те:
Започнах с втора книга от поредицата „Полуживот” на Сали Грийн – „Полудив. Не бих казала, че книгата ми хареса както очаквах. Отново пренася читателите в мрачният свят на Англия и борбата между  бели и черни магьосници. Но за разлика от предшественицата си, тази ме остави с недотам добри впечатления.
Сюжета се въртеше около спасяването на герой, който не харесвам, новите участници не ми допадната и дори самият главен герой ми стана антипатичен по някаква причина.
Оценката ми за книгата е 3 от 6.
Ще прочета продължението (когато бъде издадено) с надеждата да е добро като книга едно но тази определено не ми хареса.
Втора и трета  книга, прочетени през изминаващият месещ носят заглавия  „Ние, лъжците” от Емили Локхарт и „Гръцките герои на Пърси Джаксън” от Рик Риърдън. За тези книги имам ревюта и всеки с желание може да се запознае с тях и съответно с мнението ми за книгите.
И последната книга, която имах възможност да прочета бе „Последният олимпиец”, книга пета от поредицата „Пърси Джаксън и боговете на Олимп”. Автор Рик Риърдън.
Това лято се зарибих по книгите на този автор и „Последният олимпиец” бе  поредното доказателство, че е трябвало доста по-рано да го сторя. За самата книга мога да кажа, че в някой отношения ми бе по-интересна от предходните. Участваха вече познатите от предните книги герои, динамиката, битките и хумора, каращи милиони читатели да обикват Пърси Джаксън.
Това което не ми достигна на мен бе повече свързано с края. Дoкато четях и напрежението растеше от нетърпение да се разкрие кулминацията на цялата поредица... и изведнъж осъзнах, че книгата бе свършила а аз още си очаквах някак си нещо да ме накара да избухна от вълнение. Въпреки това горещо препоръчвам цялата поредица.
Определено и занапред ще чета книги от този автор.
Оценката ми е 5 от 6.
Това бяха книгите, с които се запознах през октомври. Бих определила месеца като успешен въпреки малкия брой книжки защото почти всичките заслужаваха внимание.

November TBR
Втората част на поста ми ще бъде посветена на книгите, които смятам да прочета. Ето ги и техните заглавия:


1.     Фантастичните животни и къде да ги намерим 
2.     Гръцките богове на Пърси Джаксън
3.     Алената кралица
4.     Целувка за Ана
5.     Железният изпит



Поздрави от едно ''малко'' момиче....

2 коментара:

  1. Супер книги ти предстоят да четеш,е чакам мнение за Алената кралица и Целувка за Ана.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, само се надявам да успея да ги прочета и със сигурност ще споделя мислите си за тях.

      Изтриване

Предоставено от Blogger.