Търсене в този блог

Ден първи

 Здравейте... 
Ако това бе истински дневник бих започнала ето така:
 Ден първи: Мило дневниче, днес пускам първият си пост. Дълго обмислях какъв да бъде той - свързан с любимите ми книги, цитати, песни... После обаче ме осени една нестандартна идея! Защо трябва да пиша за тази прекрасна личност - Аз! :p
Вместо това реших да споделя една мисъл или поне да се опитам, защото съм я чела някъде из интернет преди много време.
Смисълът бе нещо подобно на това:


"Ако сбъднем едно единствено желание на любим човек, това ще ни направи много по-щастливи, отколкото ако всички наши мечти се сбъднат наведнъж..."

Красиво звучи, нали?
Ето какви мисли ме налягат в  мрачен и дъждовен ден като този. Всъщност мислите са хубави. 
С чаша какао и книга, Ви пожелавам приятни часове и сбъдване на мечти!
                                                                                                                                                Поздрави от едно ''малко'' момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.