Търсене в този блог

Прочетено през септември



Този месец имах възможността да се запозная със съдържанието на 7 книги.
Ето кои бяха те:
Първите две са  "Авемпарта" и "Нимфор се въздига". Това са втора и трета книга от поредицата на Майкъл Дж. Съливам -"Откровенията на Ририя", издадена от издателство MBG.
За тези две книги нямат ревюта, защото блогът ми все още не бе създаден. Ето на кратко за какво се разказва в тях: Двама крадци с наклонност към добри постъпки, своенравна принцеса - бунтар, магьосник пазещ тайни, опитите на всички тези герой да запазят света в който живеят такъв, какъвто го познават и разбира се много опасни премеждия по пътя им. 
Книгите (и като цяло поредицата) ми харесаха и ги препоръчвам на всеки фен на класическото фентъзи.
Следващите книги, който прочетох имат ревюта и там съм изложила впечатленията си от тях. Затова само ще изброя заглавията им: "Възходът на номер девет", "Анна в рокля от кръв", "Пленница на смъртта", "Мисията на последният пазител"...
"Полулош" е книгата, която прочетох последна. За нея все още не съм написала ревю. Относно книгата само ще кажа, че в нея открих нова любила книга (и поредица). Влюбих се в историята, героите... всичко. Това определено бе най-доброто четиво за месеца а и за годината!
Мога да се похваля с това, че през месеца преминах през почти всички стилове във фентъзи жанра - започнах с класическо фентъзи, преминах на научна фантастика, хорър, любовно фентъзи, детско - тийн френтъзи и накрая потънах в мрачният и магичен свят на "Полулош".
Щастлива съм, че успят да прочета всичко тези книги и най-вече, че избрах именно тях.
 Поздрави от едно ''малко'' момиче...

2 коментара:

  1. С радост ще прочета ревю за полулош,че май взе да ми харесва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено ще ти хареса. Благодаря за коментара :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.